larissa-in-oeganda.reismee.nl

Africa here I come!

Hallo allemaal,


Zo als veel van jullie weten vertrek ik over 3 weken naar Oeganda. Dat is dus nog maar 21 dagen.. De laatste weken zijn druk, spannend maar ook een beetje emotioneel dat had ik niet verwacht. Het idee dat je een half jaar iemand niet ziet is toch best pittig. Maar ja wat is een half jaar van m'n hele leven? Wanneer je een droom waar kan maken moet je dat doen. En dat is wat ik over 21 dagen een half jaar lang ga doen.

Ik hou jullie op de hoogte via deze blog. Africa here I come!

Groetjes Larissa

Reacties

Reacties

Marieke

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen, meid! Het is een hele mooie kans die je krijgt, zoals je zegt een half jaar klinkt nu heel lang. Maar over 20 jaar denk je... ik heb het toch gedaan! Liefs Marieke Wijnstra

Judith Boerema

Larissa,
Op naar een rugzak vol levensverhalen. Geniet van het realiseren van je dromen. En gevoelens van spanning horen erbij. You can do it! Hartelijke groeten van je "oude" en trotse juf.

Johan

Lieve Larissa,

Elles en ikzelf wensen je heel veel geluk en plezier toe..Het geeft ons een goed gevoel om dit te lezen na de voor jou vervelende periode..Geniet ervan de komende maanden en pas ook goed op jezelf..liefs van je "pleegpapa en -mama"..??

Gerrit en Annemarie

Heel veel succes nog met alles, we zijn super trots op je?we volgen je graag zodat we toch een beetje met je mee reizen. dikke knuffel ome Gerrit en tante Annemarie ❤

beppe Sietske

Een hele goeie reis, en veel plezier in Oeganda. Beppe is heel erg trots op jou.
Fijn dat ik via je blog helemaal op de hoogt ben.Je kunt het meisje.
Dikke tuut van beppe.

Melanie Zantvoord

Lieve Larissa,

Dit is waar je later echt met trots naae terug kan kijken!! Jij gaat zo ontzettend veel zien en meemaken en heel veel er van leren! Als het allemaal lukt kom ik je zeker opzoeken! Heel veel succes meis?

Lieve larissa

Toen ik 19 was ging ik een jaar naar Engeland als au-pair. Dat jaar heeft mij zo ontzettend veel geleerd, daar denk ik nog vaak aan. Jij gaat in een ziekenhuis in Oeganda meer leren dan je hier ooit. Geniet van elke dag, het half jaar is voorbij voordat je het weet.
Liefs Karin

Yvonne Dingshoff

Lieve Larissa,
Heel veel succes en vooral genieten van deze ervaring. Ben benieuwd naar je blog.
Groetjes, Yvonne

(Tante) Erika

Hey nichie.

Super stoer dat je naar Oeganda gaat, een ervaring die je maar 1x in je leven kan mee maken. Die kans moet je pakken en met volle teugen van genieten. Zal ook zwaar en moeilijk zijn naar op die momenten moet je gaan beseffen dat je goed werk doet, mensen helpt en iets doet waar veel mensen van dromen maar nooit zullen (kunnen) doen.
Jij doet het toch maar. Alvast veel succes, een goede reis en ook wij gaan je blog volgen.

Groetjes van ons allemaal xxx

opa en oma

Waarschijnlijk als je dit leest ben je al in dat verre vreemde land en doe je de eerste indrukken op..In gedachten zijn we steeds bij je. Hopenlijk heb je een goede reis gehad maar dat horen we nog wel. We volgen je hier op je blog. We wensen je daar een mooie tijd toe. Knuffels!!!

Tante Aukje

Heee stoere flinke meid!!
Wat raar, dan ben je al in dat verre Afrika. Wij kunnen ons alleen maar proberen voor te stellen hoe het daar is. Jij maakt het mee!! Super dat je doet wat je graag wil. Dit pakken ze je niet meer af! Zet em op en geniet. Pas vooral goed op jezelf. Dikke kus van ons allemaal.???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change