larissa-in-oeganda.reismee.nl

Ready to go

Lieve allemaal,

Nog een paar uur en ik zit in het vliegtuig richting Oeganda!

Pas 165 dagen terug van m’n vorige avontuur, maar ik kon niet wachten om weer heen te gaan. Het bleef kriebelen en ik had toen ik amper twee maanden terug was m’n tikets alweer geboekt.

Deze keer ga ik voor drie weekjes. Ik kon helaas niet langer vanwege werk.

Wat ik precies deze keer ga doen en mee zal maken is mij ook deels nog een raadsel, maar ik zal jullie zeker weer op de hoogte houden via mijn blog. Waar al mijn avonturen weer in detail zijn te vinden.

Woensdag 25 juli was een datum waar ik al maanden naar uitkeek die uiteindelijk weken werden. Wat heb ik er veel zin in! En eindelijk is het zover.

Maandag was m’n laatste werkdag en tussen mijn drukke leven door mijn koffers ingepakt haha. En dat ging natuurlijk weer... chaotisch. Juist ja.. Maar goed hopelijk zit alles in m’n koffers wat ik nodig heb dan kom ik drie week wel door.

Wat ga ik nu eigenlijk met een ander gevoel heen dan de vorige keer. Ik kom er wel achter dat ik stukjes mis van de vorige keer. Het zal die druk wel zijn geweest. Deze keer ben ik blij en niet verdrietig. Ik weet grotendeels wat me te wachten staat en niet dat totale onbekende wat me vorig jaar te wachten stond.

Nou nog even en ik stap mijn vliegtuig in. Jullie horen heel snel weer wat van mij. Ik ga ervan genieten!

Liefs van mij uit het tropische Nederland


Reacties

Reacties

Tineke

Veel plezier xx

beppe Sietske

Dag lieverd,
Je zit alweer een paar uur in het vliegtuig. Leuk dat je nu met iemand meereist.
Ik begrijp best dat je er nu op een manier heengaat dan toen met stage.
Geniet er van en dan lest beppe het weer op je blog. Daar zie ik alweer naar uit.
Hou je goed meisje en oant sjen.

Alie

Super fan dy, winskje dy in hiele protte plezier ta.?

Karin

Eindelijk is het alweer tijd om terug te gaan, dat zegt alles over hoe geweldig jouw stagetijd is geweest. Bewust genieten, dat wens ik je toe de komende 3 weken. Liefs karin

Inge

Heel veel plezier lieverd! Dikke knuffel van ons ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change